Neglelakktips! :)

Jeg måtte ha ny shampoo forrige uke, og som vanlig stikker jeg inn på blivakker.no for og.. ja, bli vakker 🙂

Jeg titter alltid innom Essie sine neglelakker, for å se om det er noe jeg kan slenge med i handlekurven.

Og denne gangen fant jeg noe kjempestilig!

Nemlig en lakk som du legger oppå en skinnende neglelakk – så blir den matt. Jeg elsker matte, svarte negler, men har ikke funnet en matt OG svart neglelakk enda.

Derfor var denne perfekt!

1. basecoat. Jeg bruker Mary Kay sin.

2. To TYNNE lag med svart neglelakk. Her brukte jeg L’Oreal sin Resist & Shine titanium neglelakk. Svart med shimmer.

3. påfør ett lag med essie matte about you.

Og vips går neglene fra å glitre, til å være matte.

Jeg syns det ble temmelig stilig, og må nok prøve dette på flere forskjellige farger! 🙂 Jeg har nemlig bare neglelakker som skinner! 🙂

20120423-214413.jpg

Legg merke til at dette er før jeg har tatt bort «sølet» 🙂

Hva syns du?:)

19 thoughts on “Neglelakktips! :)

  1. Nina C. sier:

    Kjempe sitlig effekt med matt topcoat:)

  2. Trille sier:

    Jeg bruker ikke noe særlig neglelakk, så tror nok ikke jeg kommer til å skaffe meg en sånn en. Men det er jo sant; de fleste neglelakkene er jo glinsende. 🙂

  3. Nina C. sier:

    SV;Takker:) Er spent på jobbintervjuet:) Jobbintervjuet jeg skal på er til en butikk som selger smykker og småting.vet ikke om du har hørt om «Glitter»?

    • Hilde sier:

      Har du hørt noe enda da?:)
      Den har jeg hørt om, og shoppet en del på! De har masse fint! Da blir du kanskje ekspert på accessorier? 🙂

  4. Oh, det blei veldig stilig – love it!! 🙂

    sv: Ja, det er kjøkkenet vårt – pussa det opp no i vinter, fortsatt ikkje heilt ferdig som du ser, men straks klart: – så kjekt du likte det!! 🙂

  5. Eva Beate sier:

    Takk for tips – jeg er også glad i matt neglelakk når jeg en sjelden gang har det. Jeg synes ikke glansneglelakk er like kult i hverdagen. Det funker best til fest. Hva kostet den?

    • Hilde sier:

      Enig! Også kommer neglene enda bedre frem, syns jeg 🙂
      Den kostet 119,-.. Det ligger link i teksten, til der jeg bestilte den fra:)

  6. Kult.. Tusen takk for tips ❤

    SV: Ja jeg elsker gele 😉 Kiwismak har jeg aldri smakt. Takk for tips, søte Hilde ❤

  7. Stilig 😀 Takk for tipset 😉

  8. Siv sier:

    Jeg har sett sånne rundt omkring, men jeg tror enda jeg må venne meg til det!

  9. Så stilig, takk for tips:) Kjempe kjekt med slike innlegg:)

    Ha en fin kveld:)

  10. Anne C. sier:

    Stilig! 🙂 Misunner litt dem som kler svart neglelakk! Synes det blir for «hardt og krasst» på meg, hvis du skjlnner hva jeg mener. Synes det kræsjer totalt med det røde håret mitt, og at jeg blir seende ut som ei gotisk whore chic! hihi 😉 Urettferdig at det ser så tøfft og rocka ut på andre! 😉

    Har lenge sett på «Matte about you», men slo det ifra meg tilslutt, siden jeg som oftest bruker neglelakk med mer blank og «skinnende» finish.

    ELSKER neglelakkene far Essie! ❤ De er de beste jeg noen gang har prøvd! 🙂 Ellers synes jeg også Opi lakkene er veldig gode, og både Opi og Essie har jo et enoormt fargeutvalg! 🙂 Deborah Lippmann er jo veldig populært for tiden da, men av en eller annen grunn liker jeg ikke DB så godt (der i blant prisen,, hehe). 😉

    • Hilde sier:

      Jeg syns det er veldig stilig, og liker svarte negler på meg selv. Syns ikke det blir så veldig hardt, men jeg går mye i svart i klesveien – uten å være gotisk da! 😉 Men jeg kan skjønne hva du mener 🙂

      Jeg har ikke prøvd Opi sine neglelakker, men jeg er veldig glad i Essie sine. De har nesten så mye utvalg at jeg ikke klarer å bestemme meg. Jeg kjøper nesten alltid mørke farger da! Nå er jeg på mintgrønn jakt;)

Legg igjen en kommentar